donderdag 21 juli 2011

FF wennen......

Hoi..........ja ik ben een blog gestart...omdat ik het leuk vind om te schrijven......nou in dit geval typen dus.
Ik vertel graag aan jullie mijn belevenissen.
En omdat mijn beste vrienden gaan emigreren naar Zweden is het misschien leuk om hen op de hoogte te houden van onze belevenissen hier.
Zij zijn namelijk ook een blog gestart om ons op de hoogte te houden van hun avontuur in Zweden.
Ik zal ze hier vreselijk missen, geen koppje koffie, zomaar naar Beverwijk rijden om ze te verrassen.
Tja dat zal niet meer gaan, vanaf augustus 2011 moeten we plannen om een bakje koffie te kunnen drinken met onze emigrerende vrienden.
Fraans, Annette, Sean, Mika en Emma..........Ik gun jullie alle geluk van de wereld en hoop dat jullie een TOP leven tegemoet gaan in het hoge NOORDEN.
XXX

1 opmerking:

Frans Schelvis zei

Hey Suusje,

Je bent een schatje.
Wij gaan jullie ook vreselijk missen geloof me.
Als ik er aan denk word ik al gek.
Het is fantastisch om vrienden zoals jullie te hebben.
Hoop dan ook dat we elkaar minstens 1 keer per jaar zien.

Wij houden van jullie voor altijd,

XXX Frans en Annette