woensdag 19 oktober 2011

Eindelijk

Tja, geduld wordt toch beloond............ Ik werd vorige week donderdagmiddag gebelt met de mededeling: Susanne, je hebt ons in juni een mail gestuurd, dat je geinteresseerd bent in  een opleiding evenementbeveiliging" mijn antwoord was : JA!!!!!! nou zegt die mevrouw aan andere kant van de lijn...... we beginnen weer met een nieuwe opleiding en we willen jou graag hierbij inschijven, heb je nog interesse? JEETJE, natuurlijk heb ik dat....... blij, blij, blij natuurlijk en diezelfde dag om 20 uur ging weer de telefoon, met de mededeling: Susanne, je hebt ons  gisteren een opensollicitatie gestuuurd via de mail, en we willen je graag uitnodigen voor een gesprek, kun je morgen middag rond half 5...........slik, natuurlijk kan ik morgen om half 5..................PPPFFFFF, daar zit je dan thuis blij te zijn terwijl iedereen weg is...........ik liep echt in mijn eentje in huis te stralen van oor tot oor :))
De volgende dag (notabene op mijn verjaardag) tegen 10 over 4 op weg naar Borculo voor een gesprek met rondleiding.................... echt leuk.............. Holland Pharma is een groothandel in drogisterij-artikelen, zelfzorgmedicatie, natuurgeneesmiddelen en alle aanverwante medische producten. Het assortiment bestaat uit meer dan 66.000 verschillende artikelen!
Na het gesprek kreeg ik te horen dat ze me begin aankomende week zou bellen, of ik uitgenodigd zou worden voor een tweede gesprek................... Nou, vandaag werd ik eindelijk gebelt met de letterlijke woorden: Susanne, we willen je graag een contract aanbieden...........yes yes yes, hoewel ik niet helemaal lekker in mijn botten was, was ik op slag weer opgewekt en natuurlijk super blij nu.........................Morgen om half drie moet ik komen voor het tekenen van mijn NIEUWE contract..................ja,ja, de aanhouder wint dus hahahahaahahahaha
Nu moet in met Holland Pharma overleggen of ik nog wel die opleiding evenementbeveiliging kan gaan doen...............die duurt geloof ik maar 5 weken................en begint in januari, dus even goed met elkaar bekijken of het nog wel kan................ ik hoop het wel !!!!!!!!!!!!!

1 opmerking:

susanne zei

Yes, er is getekent................ vanaf dinsdag 1 november 2011 werk ik dus bij Holland Pharma........... eerst in de avonduren, omdat ik de ochtenden nog bij Fletcher werk.
Zogauw ik daar weg ben zal ik ook de dagdienst draaien.
Dagdienst is van 13 uur tot 18 uur en de avonddienst is van 18 uur tot 22/23 uur.
Dit is te doen toch? hahaahahah heerlijk kan niet wachten.

10 november heb ik dus een orientatiegesprek bij RJ Security, over de opleiding "evenementbeveiliging".... ben benieuwd.