maandag 20 augustus 2012

de eerste werkdag is een feit

Na drie weekjes heerlijk niets doen alles mag zijn we weer aan het werk.

Afgelopen week nog ff twee avondjes gewerkt voor RJ.
Donderdag en zaterdag bij het Helders fees 2012 in Hellendoorn, was echt super werken.
Echt een gemoedelijk sfeertje daar, wel warm, maar ach waar niet.

In iedergeval blijf ik zeggen dat ik een top baan heb.
Heerlijk meegenieten van de gezellige sfeer op zo'n dorpsfeest en ook nog goed verzorgd worden met voldoende  drinken en hapjes.
Ik heb wederom heerlijk genoten van deze twee dagen.

Nou vanochtend dus weer naar mijn andere baan...........heerlijk in de koelte van een airco, en vanavond nog een keer de koelte in.........nee, is echt geen straf met dit weer.

Al met al mag ik echt niet klagen met mijn twee banen, hoewel ik toch echt een voorkeur heb voor mijn TOP baantje in de evenement beveiliging  ( dat zouden toch meer mensen moeten doen hahaha)

Geen opmerkingen: