zondag 6 november 2011

Eerste werkweek en laatste werkdag

Zo, de eerste werkweek bij Holland Pharma zit erop...................
Dinsdag ( 1november) ben ik dus begonnen en de rest van de week heb ik van 18 uur tot sluit gewerkt.
Afgelopen  week heb ik er dus al 20 uur op zitten............. :-))
Aankomende week zal ik elke avond nog even van 18 uur tot sluit werken
Dan zal ik even overleg plegen hoe ik optimaal ingezet kan worden.
Het is erg goed te doen en ik denk dat ik mijn draai er wel kan vinden.

Vandaag was het tevens mijn laatste werkdag in het Hotel.................... natuurlijk een erg drukke dag.......alle kamers bezet, dus 29 kamers vernieuwen en en de rest alleen iets fatsoeneren.
Ik heb daar in principe wel lekker gewerkt, maar ben blij dat ik nu meer stabielere uren ga draaien.

Om half drie heb ik dus afscheid genomen van de manager( John) , de receptioniste ( Karin)  Bediening ( Mandy) de kok ( Arjan) en natuurlijk Kristel, waar ik vooral de zondagen mee gewerkt heb en niet te vergeten Alie................ zij is degene met wie ik als eerste kennis maakte toen ik hier ruim 4 en een halve maand begon, en haar zal ik dan ook het meeste missen.
Helaas was Karin van de huishouding vandaag een dag vrij, dus van haar heb ik geen afscheid genomen, maar ik zal van de week nog wel een keer langs wippen om spullen in te leveren, en dat zal ik dan doen op een dag dat zij er is.

Nou, weer een hoofdstuk afgesloten en op naar mijn volgende avontuur.................... hahaha het lijkt wel: "Hoe ouder, hoe avontuurlijker"  hahahahaahahaha.

Geen opmerkingen: