woensdag 2 november 2011

Holland Pharma

Zo, de eerste inwerkdag zit er op...............
Gisteren moest ik me om 10 uur melden.............eerst een hoop uitleg en rondleiding.
Daarna samen een order gelopen.....................rond half 1 pauze, en vanaf 1 uur zelf de orders lopen.

Na de gelopen orde moest ik het op een lopende band zetten waar ze het gingen controleren..............van al die orders ( geloof een stuk of 10) had ik 1 X iets verkeerds gepakt, wat precies op elkaar leek en had ik 1 X een verpakkings eenheid van 10 stuks gepakt, terwijl het er 1 had moeten zijn van een inhoud van 10.................. Nou, best goed toch, nu snap ik ook waarom je maar maximaal 5 uur op een dag mag werken............... sommige verpakkingen lijken precies op elkaar, dus je moet goed lezen wat er op het produkt staat, uiterste concentratie dus............................ vandaag moet ik van 18 uur tot 22 uur..............en dit dus de rest van de week.
Ook volgende week is het van 18 uur tot 22 uur en daarna ga ik het anders doen, want dan heb ik het Hotel niet meer.
Al met al is het best te doen bij Holland Pharma hahahaahahahaah

Geen opmerkingen: