vrijdag 2 december 2011

het is alweer December

Zo, daar ben ik weer...............het is alweer de laatste maand het jaar.
Ik werk inmiddels alweer 5 weken bij Holland Pharma..............en het bevalt me prima.
Het is telkens weer alsof je gewoon aan het winkelen bent.
Helaas ken ik al mijn collega's niet............omdat er echt zoveel mensen werken en niet iedereen werkt op dezelfde blokuren dan ik.
Maar het fijt blijft, dat het alweer de laatste maand van het jaar is, en het weer laat ons wederom in de steek.................... de zomer was geen echte zomer en nu wil het ook niet echt vlotten met het weer zoals het bedoeld is...................eigenlijk moet het nu toch wel een keer gaan sneeuwen, maar niks is minder waar................ik heb nog niet echt de winterjas aan gehad...................de temperaturen zijn veel te hoog voor de tijd van het jaar.
Nu ben ik qua temperaturen er niet zo rouwig om, daar ik echt niet zit te wachten op de kou, maar normaal is dit natuurlijk niet.
Als echt de hel gaat los breken, zoals sommige voorspelt hebben ga ik echt in een winterslaap en kom pas tegen april weer tot mijn positieven.
Hahahaha dat zou wat wezen..................mmmm nu ik erover nadenk.......lekker idee eigenlijk.

Maar zonder gekheid..................ik wil iedereen toch een fijne warme decembermaand toewensen, en met warm bedoel ik dan symbolisch..........met heel veel sneeuw weliswaar maar lekker met een warm gevoel van binnen.

Dus samen met mijn vrienden van deze gezellige maand  Wij, de drie S'jes  Sint, Santa en Susanne wensen jullie alles goeds in deze laatste maand van het jaar.

Dikke kussssssssssssssssssssssssssssss

Geen opmerkingen: