zondag 29 januari 2012

FF weer een update

Met mijn auto gaat het op dit moment van schrijven goed.......dit was dus afgelopen week niet het geval.
Na het avontuur van laatst is er weer iets voor gevallen.
Trouwens er bleek een ding wat onderaan de dynamo zit kapot te zijn, vandaar dat alles ermee ophield.

Maar goed, ik heb net een paar dagen zonder problemen ermee kunnen rijden, tot er op een dinsdagochtend, (ik wilde naar de sportschool en het had gevroren) terwijl ik de ruit aan het ijsvrij maken was bleek, dat de ruitenwissers het niet meer deden..............tuurlijk kon dit er ook nog wel even bij.
Dus gewoon naar de sportschool in de hoop dat het niet zou regenen.
s’middags naar de garage..........de eigenaar Rudolf keek me alleen maar aan en begon te lachen..........nou dat vond ik dus echt niet om te lachen.

Maar goed, wat bleek..............de rechter ruitenwisser was dus van de linker afgekomen en bleek helemaal lens te zijn...........de monteur heeft er met heel veel geduld een gaatje in kunnen boren om zo beide wissers weer aan elkaar te kunnen schroeven pppppppffffffffff dat was nog even een zenuwslopend karwei voor hem, maar alle lof het is hem gelukt.

Woensdags had ik weer mijn cursus en afgelopen zaterdag kregen we ons eerste proefwerk.
Ik moet zeggen dat het nog niet zo heel slecht ging, natuurlijk moet ik er nog wel aan trekken, maar ik denk zoals het er nu uitziet ga ik eind februari wel slagen.
Het verbaasd me dat ik voor de wettelijke kaders heel hoog gescoord had, dat is toch heel pittige stof, het gaat over wetten en wetboeken met verschillende artikelen enz., kortom alles wat met de wet te maken heeft, en waar ik minder in scoorde ging over hoe je als ESO moet optreden, ja ik denk er iets te moeilijk over bij dit onderwerp denk ik............maar al met al voor de ene 6 vragen van de 40 fout en de andere 9 vragen van de 25 fout................oeps dat klinkt erg.

Maar we hebben nog 6 lessen te gaan van de 10, en ik ben benieuwd wat we volgende week zaterdag gaan doen, want dan staat er de hele dag PRAKTIJK op het rooster.................mmm zeker van die toneelstukken over wat je allemaal te wachten staat, ik moet zeggen dat ik daar wel huiverig voor ben want daar ben ik niet zo'n kei in als het gespeeld is, want je reageert dan toch heel anders als dat je het in het echt zou doen.
Na zaterdag zal ik jullie erover berichten hoe het gegaan is.

Geen opmerkingen: