dinsdag 17 januari 2012

Toch geen voorbode?????????

Had ik weer...........gisteravond ben ik rond 22 uur vertrokken van mijn werk.
Net iets buiten Borculo stopte de radio ermee, niet lang daarna ging de verlichting van mijn dashboard uit.
Toen de autolampen zwakker werden en de auto langzamer werd, dacht ik : OOOOO shit heb ik weer.
En ja hoor, ik kon nog net de auto in de berm manoeuvreren.
FF proberen te starten...........niks ;-(    nog eens.......nada nopes.
Toen heb ik Kevin maar ff gebeld of hij me wilde oppikken , want Peter had nachtdienst.
We hebben met z'n tweetje de auto aan de overkant op het erf van een boerderij gezet, zodat hij niet zo in de berm bleef staan.

Vanmiddag met Peter ernaar toe...........shit wilde de deur niet open met de sleutel, dus Peter via de kofferbak.
Auto geprobeerd te starten.........nee dus......... toen heb ik Peter geholpen om de startkabels op de accu te zetten...........wat denk je........is de deur weer in het slot gevallen, maar deze keer zat de sleutel nog in het contactslot................ja,ja, hoeveel pech kan een mens hebben.
Van alles geprobeerd, maar nee hoor.............toen zijn we weer naar huis gereden, want rond de boerderij was geen mens te vinden.
Thuis hebben we van alles bij elkaar gezocht om in een auto in te breken......weer aangekomen bij de auto kwam ons de hond des huizes al tegemoet ( wat een lief beestje), niet lang erna kwam ook de boer eraan, die erg behulpzaam en aardig was.

Na lang martelen en mieren kreeg Peter eindelijk de deur van de bijrijderkant open.

Vlug de kabels weer op de accu's en starten maar.YES, hij deed het, dus de boer heel vriendelijk bedankt en snel naar de garage in Lochem....... daar het verhaal uitgelegd en de auto staat niu dus  heel veilig bij Rudolf van Oostrum.

Nou als dit geen goed begin is van het nieuwe jaar........ik hoop maar niet dat dit een voorbode is van wat me nog meer te wachten staat in 2012.

Geen opmerkingen: