donderdag 23 februari 2012

YES.......BLIJ.......SUPER.....GEWELDIG.....GAAF.....SPANNEND, kortom, ik ben geslaagd :-)

Het is gelukt......ik ben voor mijn theorie geslaagd, nu ben ik dus een halve ESO, in ieder geval mag ik nu stages lopen..........ik kreeg net al via de mail onze eerste opdracht binnen , althans, een opdracht waar we ons voor kunnen inschrijven :-)....echt super spannend allemaal.
Maar mijn theorie is binnen :-)), yes ben zooooooooooo blij.
Het waren wel erg moeilijke vragen en een hoop vragen die we niet behandeld hadden, dus een  paar mensen die even dachten met 0 foutjes naar huis te gaan hadden het mooi mis, echt zo moeilijk was het...maar gelukkig was het voor het grootste deel van ons dus feest, helaas moeten er twee nog even de boeken in duiken en het nog eens overdoen ;-(
Jammer maar het is niet anders.........morgen moeten nog twee klasgenoten van ons laten zien of ze de stof onder de knie hebben, want deze twee heren konden helaas wegens werkzaamheden vandaag niet deelnemen aan het examen, maar gelukkig konden ze op 24 februari geplaatst worden...Heren doe jullie best, jullie kunnen het!!!
Dus al met al is deze donderdag de 23ste februari 2012 een super mooie dag geweest :-)
Binnenkort naar Enschede om de op maat gemaakte kleding en mijn blauwe pas op te halen en dan op naar de evenementen, die nu dus dankzij onze groep een stuk veiliger zullen verlopen hahahaahah

Geen opmerkingen: