zaterdag 3 maart 2012

Alweer de derde maand

We zitten alweer in de derde maand van 2012.
Het lijkt wel alsof het leven steeds sneller gaat, terwijl de uren, minuten en seconden toch even lang zijn dan zeg maar 20 jaar geleden.
In ieder geval heb ik alweer heel wat meegemaakt in deze drie maanden.
Het mooiste was toch mijn opleiding ESO, het was heerlijk om weer even in de schoolbank te zitten.
Gelukkig ben ik dan ook nog geslaagd :-)
Inmiddels heb ik al zeker drie dagen Zwarte Cross op mijn agenda kunnen zetten......die twee dagen Jazz festival in Rotterdam moet ik nog bevestigd krijgen en dan heb ik me ook nog opgegeven voor een ritje met de supporters trein voor de KNVB beker, ook deze moet ik nog bevestigd krijgen.
Nou zo te zien werk zat in de beveiliging.
Wel spannend allemaal......tja, je weet niet wat je te wachten staat natuurlijk, maar heb er wel erg veel zin in.
Oké, naast mijn avontuur in de beveiliging ben ik ook nog aan het werk, ook dat bevalt me wel.
In ieder geval verveelt het niet, je loopt elke keer een andere order en telkens denk je: goh, wat is dat dan, verkopen we dit ook.
Van sommige artikelen wist ik niet eens dat het bestond.
Naast mijn "twee" banen ben ik ook nog steeds actief met mijn sport, jawel, nog steeds Bodypump en sinds anderhalve maand ook twee keer in de week circuittraining......echt heerlijk is dat.
Voordat ik begin is het altijd even, mmm eigenlijk geen zin, maar na die tijd is het gewoon een heerlijk gevoel.

Zo, mijn blog is weer even bijgewerkt.....net wat ik zeg, de tijd gaat zo snel, dat je opeens denk, jeetje, ik moet eens iets in mijn blog zetten. leuk voor later hahaahaha.

Geen opmerkingen: