donderdag 10 mei 2012

nummer 7 is in aantocht :-)

Zondag mag ik mijn 7de stage opdracht doen, en wel bij de Graafschap-Den Bosch.
Mijn 6de stage was ook bij de Graafschap tegen Excelsior op woensdag 2 mei........deze dag zal ik niet zo snel vergeten, omdat ik tot op mijn botten zeik nat was ik stond namelijk lekker in de buitenlucht bij uitgang 4, waar geen mogelijkheid is om droog te staan............de wedstrijd werd 4 minuten voor de eindtijd stil gelegd i.v.m. noodweer.......jeetje, wat kwam er een water uit de lucht vallen en de bliksemschichten waren griezelig eng.
Ik mocht dan ook even schuilen in een politiebus......ik geloof dat de wedstrijd bijna een uur stil heeft gelegen voordat de laatste 4 minuten eindelijk uit gespeeld werden.
Maar wederom heb ik genoten van deze stage.

Nu mag ik weer naar de Graafschap en sta in de spinnekop..........zal mij benieuwen hoe dit gaat bevallen, mij kennende zal ik het weer geweldig vinden :-))
In iedergeval schiet het al lekker op met zijn stage :-)), na zondag heb ik er nog 3 te gaan.

WORDT VERVOLGD :-))

Geen opmerkingen: