dinsdag 1 mei 2012

Het was echt super :-))

Ik heb een geweldig koninginneweekend gehad.
Zondag had ik een klus  bij FC Twente- Ajax, waar ik de bevoorrading van de keuken/catering in de gaten hield.........zo kon ik mooi de spelers bussen aan zien komen en af en toe een foto maken van de spelers...helaas kon ik niet van alle spelers iets zien.
Deze vind ik persoonlijk de leukste
Hier werd ik even naar boven gestuurd om wat achter gebleven Twente supporters te verzoeken om naar beneden te gaan, een mooie kans om deze foto te maken :-))
Tijdens mijn pauze mocht ik even een glimp opvangen en de sfeer proeven in het stadion.

Wauwwww wat een geweldige sfeer, ik zei al, nog 1 wedstrijd en ik ben ook voetbalfan hahahaaha


Met koninginnedag had ik een klus in Enschede.
Hier moest ik samen met een aantal collega's bij de ingang fouilleren en visiteren.....ik wist niet dat ik het zo leuk zou vinden.
Het was gewoon super leuk om te doen en de tijd ging zo snel voorbij.
Alleen jammer van de bussen deo en flesjes parfum die  in de grijze containers verdwenen, deze mochten helaas niet mee het festival terrein op.
Al met al waren het twee enorm leuke klussen om te doen, ik heb echt genoten.

1 opmerking:

Frans Schelvis zei

Lekker Suus dat je het zo naar je zin hebt.