maandag 23 april 2012

Het gaat goed met de stage

Inmiddels heb ik nu 3 stageopdrachten achter de rug.
De eerste twee waren in Almelo tijdens PSV-Heracles..........
Nummer drie was onverwacht gisteren in Enschede tijdens de marathon.
Ik werd rond kwart over 11 gebelt of ik kon komen, omdat er mensen van het ROC niet kwamen opdagen............nou, natuurlijk wilde ik wel komen..........snel aankleden en als een speer richting Enschede, waar ik samen met een collega bij een oversteekplaats moest staan, dit betekend dus dat de mensen alleen op deze plekken over konden steken, dus als er lopers van de marathon aankwamen, moesten we de overstekende mensen tegenhouden, ook moesten we ervoor zorgen dat er geen mensen over het parcours ginnen lopen..........erg leuk om te doen en het was veel te snel afgelopen.
A.S. maandag met Koninginnedag is mijn 4 de stage, weliswaar een erg lange dag.....van 14:00 uur tot 00:30, maar dat mag de pret niet drukken, en dan op woensdag 2 mei, mijn vijfde stage, mag ik optreden tijdens de Graafschap-Excelsior.......stage nummer 6 zal waarschijnlijk op 5 mei zijn, maar daar weet ik het fijne nog niet van, dus dat houden jullie van mij nog te goed.
Al met al gaat het lekker met de stages.........hopen dat nummer tien zich snel aankondigt, zodat ik mijn
praktijk examen kan gaan doen..........wel spannend allemaal, maar erg leuk om te doen.

Geen opmerkingen: