dinsdag 3 april 2012

Alles is binnen en nu ook op de foto

Vandaag moest ik om 18 uur in Enschede zijn, voor uitgifte van de kleding en blauwe pas.
Ja een ESO krijgt een blauwe pas, een beveiliger 2 een grijze en de rechercheurs een gele.

Binnenkort zal ik ook ff showen met de kleding.
A.s. zondag heb ik dus mijn eerste stageopdracht.
Aanvankelijk zou ik met de supporterstrein mee, maar ik kreeg vandaag een telefoontje of ik twee diensten in Almelo wilde doen, dit betekend dat ik dan twee stageopdrachten op mijn naam kan zetten..........natuurlijk wilde ik dat, hoe eerder ik aan de tien opdrachten zit hoe eerder ik  een gecertificeerde ESO zou zijn.
Het enige nadeel is dan wel dat ik zondag al om 7 uur in Almelo moet zijn tot 14 uur en de tweede dienst om 10uur begint tot  3 uur in de nacht, ach je moet maar zo denken..het is voor een goed doel.

Nou na zondag lezen jullie vast meer hier in mijn blog.

Nu eerst ff wat beloofde foto's gemaakt op 4 april






Geen opmerkingen: