zondag 8 april 2012

Eerste verslag van vandaag KNVB bekerfinale toezicht bussen in Almelo

Het was erg vroeg vanmorgen...mijn wekker ging om half 5.
Ik was echt bang dat ik me zou verslapen op mijn eerste stage dag, dus Peter heeft ook maar de wekker gezet.
Maar gelukkig, mooi op tijd beneden.......ppppfffff wel erg vroeg op zo'n paaszondag.
Oké, rond half zes richting auto, wat denk je.........juist, krabben, het had gevroren.

Tegen half 7 was ik op de plaats van bestemming, en lekker aan de koffie.
Na de briefing gingen we eerst een ronde doen, om te zien waar we konden posten.

 
Dit was mijn postplek  met uitzicht op het Centrumplein

Op dit plein hangt een groot scherm om maar niets van de wedstrijd te missen


Bbrrr wat was het koud vanochtend.



Eindelijk kwam het leven op het centrumplein zo rond 10 uur op gang en de eerste mensen verzamelden zich  en zo rond 11 uur konden  de eerste bussen  vertrekken.





Rond twee uur werd onze dienst overgenomen en konden wij na het aftekenen van presentie lijst en stageboek richting huis, om vervolgens om 22 uur weer terug te keren naar Almelo, om de meute weer binnen te halen.

Geen opmerkingen: