zondag 9 juni 2013

Super leuke dingen gedaan

Ja, ja Suus gaat helemaal los :-)

Oké, 24 mei was het dus sport en bewegen op de kleine markt in Lochem.
Ter ere van 75 jarig jubileum van had Openlucht theater in Lochem was er dus het één en ander te doen in Lochem, waaronder dus sport en bewegen.
Rond half 2 die zaterdag werd Lochem dus in beweging gehouden door het duo Olga Commandeur en Duco van het ochtend programma "Nederland in Beweging".
Verder waren  er diverse demonstraties van de leden van Way to Fit zoals de meiden van de dans les
Body pump en later een demonstratie Zumba
Het was een zeer leuke middag met heerlijk weer.

Zaterdag 25 mei had ik twee kaartjes voor BEEF in het Burgerweeshuis in Deventer.
Samen met Meschthilda ben ik richting Deventer afgereisd naar mijn nichie Marloes waarvandaan we richting het Burgerweeshuis gingen.

Het was een super leuke avond met super mooie reggae muziek.
                                                                                                    
Meschthilda van der Haar
                                                                              Marloes Maassen                                                                                                
enkele bandleden van BEEF


                                                                                       
Toen was het de hele week werken, wat ook gebeuren moet natuurlijk.

Zondag 2 juni was er in Hengelo een afstudeer project van mijn buurmeisje Melissa Vos.
Daar ben ik samen met Delycia en Sabine heen geweest.

Nou en afgelopen twee dagen zat ik dus met mijn zus Conny, mijn nicht Yvonne en mijn tante Petra in Lelystad bij onze nicht Brigitte.
We hebben eerst Harderwijk onveilig gemaakt met onze charmante aanwezigheid.
Daarna richting het huis van Brigitte, waar we heerlijk hebben genoten van Kantonees eten.
Later zijn we nog ff een kroeg ingedoken, waar we vreselijk uit ons dak zijn gegaan (ja, want zet niet twee of meer nazaten van onze opa bij elkaar, want dat wordt zeker een vreselijk, lief, charmant, lollig niet te stuiten tafereel)
Onze tante Petra wist zich niet te gedragen dus maar ff achtergelaten bij de creche voor onhandelbare tantes
 
Al met al was het een super leuk weekend, wat we zeer zeker vaker gaan doen.


 

Geen opmerkingen: