zondag 30 juni 2013

Wederom een top weekend

Het weekend was weer top............................

Vrijdag naar Zeeland geweest voor het Concert at Sea.
Helaas was het helemaal verregend, maar dat nam niet weg dat het weer een super leuke klus was met een super positie..........jawel, deze keer heb ik dus niet op een vaste locatie gestaan, maar mocht ik collega's aflossen voor de pauzes en verder met een collega gelopen over het festival terrein.
Het optreden van Kane was echt super, die vent was echt solidair met zijn fans en danste vrolijk in de regen mee......echt super van hem.
We waren net verzopen katjes tot op de botten toe doorweekt, maar zoals ik altijd zeg: op zich heeft elke klus wel weer zijn charmes, hoewel we met natte kleren, dus helemaal verkleumd in de auto nog ruim 3 uur onderweg waren voordat we koud en verschrompeld het bed in konden rollen.

 
 
Nou vandaag was het dus zover, mijn eerste klus bij DP&S.

11 uur melden bij het paviljoen hotel in Zutphen.
De dag begon aardig bewolkt, maar de weergoden hadden beloofd dat het droog zou blijven.
Na wat formaliteiten doorgenomen te hebben in het kamertje van de CP zijn we twee aan twee op pad gegaan om de IJsselkade veilig te stellen.
We hadden dus vanaf de brug tot achter in de hoek bij de jachthaven de gelegenheid om onze voetjes te plagen............. nee zonder geheid, geen last van de voetjes gehad hoor , het was wel constant heen en weer lopen en genieten van de vrolijke aanwezige bezoekers, die massaal op het spektakel op de kade af kwamen.
Jawel rond de middag kwam zelf de zon ons een bezoekje brengen.
Terwijl de zwemmers zich in het koude water waagden, waagden Evert en ik ons op de brug om ervoor te zorgen dat de mensen niet bleven staan op het bewegende (opengaande) gedeelte van de brug.



Ik moet zeggen dat me dit eerste klusje erg goed bevallen is en de collega's die ik vandaag heb leren kennen waren erg tof

 Op naar het volgende klusje, en dat is via RJ en dan gaan we de Arena weer veilig stellen, omdat Robbie Williams dat zo graag wil ;)



Geen opmerkingen: