maandag 18 juni 2012

Ben trots op mezelf

Jippie, de stages zitten erop.........vrijdag was ik dus in het Gelredome voor een concert van Jay-Z.
Ik moest dus de kantine bewaken waar alle beveiligers kwamen om te eten, hahaahah beetje dubbel als je dat zo zag, ik , die de beveiligers aan het beveiligen  was.......nee, zo moet ik het niet zien, ik waakte ervoor dat er geen onbevoegden binnen kwamen................ wel hoorde ik een hels kabaal en voelde een super gedreun, verder was het toch mijn soort muziek niet.

Ik kan jullie wel vertellen dat ik na afloop hondsberoerd was, de terug weg in de bus kon ik het dan ook niet binnen houden......gelukkig zat mijn lieve collega Tonnie naast me (we zijn samen aan deze opleiding begonnen) en hij had een plastic zak voor me, arme Tonnie hahahaah ;-)
Ik lag pas rond half drie in mijn heerlijke bedje, maar moest er alweer om 6 uur afscheid van nemen, want ik moest alweer om 8 uur in Enschede zijn voor de volgende klus..............Nee, Guusje ging helaas niet door op zondag, daarvoor werd ik gevraagd voor de zaterdag het Indian Summer Festival......Als ik had geweten dat ik zo laat terug zou zijn van Arnhem, en zo beroerd was geweest, was ik naar Guusje gegaan, maar ja zo is het nou eenmaal niet gelopen en ik heb zeker geen spijt hoor.

Oké, dus om 6 uur uit mijn heerlijke bedje, 7 uur bij Monique ( mijn RJ collega) en om 8 uur dus bij RJ in Enschede.
Eenmaal in de bus ging het alweer aardig goed met me, alleen waren mijn ogen nog bloeddoorlopen van de vorige dag/ nacht, maar dat mocht de pret niet drukken.
Eindelijk na 3 uur kwamen we dan toch om 11 uur in Alkmaar aan..........mijn positie, ingang west, wat een pokken end weg van het feestgedruis, maar wel leuk gehad.......na veel geklaag (koude wind, vooral in de avond en hele zere benen enz..) hebben we het uiteindelijk wel leuk gehad, we moesten fouilleren, visiteren en om beurten de nooduitgang in de gaten houden..........zette me daar achter toch de politie een politiebus neer, nou dat zag deze beveiliger wel ff en sommeerde de politie om de bus er weg te zetten, waarop ze doodleuk antwoorden: Maar als het nodig is zijn wij er toch bij. Ik zei : dat kan wel wezen, maar als er nood is moet ik het hek meteen open krijgen en dan kunnen jullie wel te laat hier zijn, hahaahah ze hebben hem wel weggezet hahaha.

Het was al met al een hele lange dienst, ik lag dus die nacht pas weer om 10 over 5 in mijn heerlijke bedje, maar beveiliger Suus heeft de stage erop zitten en als ze me weer vragen voor zo'n lang dienst en ik kan, ben ik zo weer van de partij...........ik heb bijna nog niets van de artiesten meegemaakt in al die 10 stages, maar hoop toch dat mijn inzet eens beloont wordt met een leuke positie bij een gave klus.

Geen opmerkingen: