woensdag 13 juni 2012

hoe VET is dat

Ben vandaag om drie uur op mijn werk en we mochten allemaal een oranje t- shirt pakken.........ik denk: doe lekker aan dat shirt, en ging toen naar de wc om mijn andere shirt uit te doen.

Opeens hoorde ik heel zachtjes mijn mobiel in mijn broekzak roepen.........snel kijken natuurlijk, een nummer wat voor mij nog niet zo bekend is.........ja hallo met Susan......hoi hier met ...........stoor ik, NEE :-))  zeg het maar.........heb je zin om vrijdag te werken, TUURLIJK heb ik zin............Yes, deze dame gaat dus vrijdag naar het  concert van  Jay-Z in het GelreDome.

Aan de andere kant van de foon.....: hoe zit het dan met je stages.....nou vrijdag is dan 9 en zondag 10, mooi zegt de stem aan de andere kant van de lijn :-))

Yes, yes, hoe vet is dat.......na zondag ben ik dus stagevrij, jippie.

Deze twee concerten worden dus vervolgd en komen spoedig in mijn blog te staan.

Geen opmerkingen: