dinsdag 12 juni 2012

Yes yes nummer 9 is in aantocht

He, he, eindelijk weer een mail van RJ gehad.........Wie er zondag 17 juni wil werken...........ikke, ikke, hahahaha natuurlijk wil en kan ik.
Dus zondag ga ik lekker naar Eindhoven naar het concert van Guus Meeuwis.
Zal mij benieuwen wat het wordt, kan maar niet wachten..........heb er echt zin in :-)
De laatste klus was met de nacht van Almelo op vrijdag 25 mei.
Ik zat echt elke dag in mijn mailbox, in de hoop dat er weer iets ging komen.

Eerst hebben we a.s. donderdag een presentatie over de zwarte cross, ook iets wat ik helemaal top vind om mee te maken.

Al met al gaat het dus top met mij en RJ hahaahahah vind het helemaal leuk :-))

Over het avontuur bij Guusje horen jullie uiteraard van Suusje.
Tot maandag !!!!!!!!!

Geen opmerkingen: