maandag 2 juli 2012

afgelopen weekend is goed verlopen :-))

Nou, nou het weekend is weer voorbij.
Zaterdag dus een klus gehad in Amstelveen..........verzamelen in Enschede om kwart voor 8, en deze supersnellegeweldigebeveiliger was er dus al rond 10 voor half 8.....juist, ja de poort dus nog dicht ;-(

Maar gelukkig niet al te lang gewacht, want wij van RJ zijn allemaal altijd keurig ruim op tijd :-))

Rond 8 uur per  touringcar dus vertrokken richting Almelo, waar we de rest oppikten.
Helaas kwamen we even in de file terecht, waar onze Maurice de inspiratie vond om deze foto te maken hahahaha, ik heb hem dus maar even geleend, bedankt Maurice voor dit overweldigende schouwspel hahahaah

Even weer tot de orde van de dag............in Amstelveen aangekomen zaten we dus aan de verkeerde kant van het Amsterdamse bos........hups de bus met z'n allen omgedraaid en richting de goede kant......Oh my God....ziet de buschauffeur de afslag niet.......jeetje, weer een paar KM om...........maar eindelijk nog net op de valreep, kwamen we dan toch nog aan om de boel veilig te stellen.
De werkzaamheden waren op een groot festival terrein........dus nooduitgang, ingang enz.enz.

Dit was een erg lange klus, maar zo te horen heeft iedereen zich wel prima vermaakt.....zeker de terugweg in de bus hahaahahah onze jeugd heeft de toekomst,  ze vonden dan ook dat ze voldoende rust moesten nemen............dit betekende  dat de jeugd plat lag.........helemaal uitgeteld hahahah er was er zelfs één die  lag te snurken, wat een BIKKELS.

Zoals gezegd was de jeugd lam, maar niet de oude rotten hahaha die hadden nog aardig wat energie over.

Hahahah neem nou onze Maurice, die het helemaal geweldig vond om op de foto te komen, en dan natuurlijk onze grote opperhoofd van die dag Robert, die was ook nog lang niet aan slaap toe, ook is er van hem een foto gemaakt, maar die zal ik hier maar niet tentoonstellen wegens veiligheidsoverwegingen hahahah

Nou onze super fotograaf wilde mij natuurlijk ook even vereeuwigen, en op deze foto is ook een beetje te zien hoe onze jeugd ervoor stond hahah
Als je goed kijkt kun je ook zien dat ik erg verbrand was in zijn gezicht.....en zo zagen er velen met mij uit.

Al met al was dit weer en top klus........met erg gezellige collega's om me heen....Toppie

Op zondag ging mijn reis naar Hilversum....... deze keer gingen er maar 7 bikkels mee..........rond 12 uur vertrokken we dus met twee auto's richting.....tja, wat zullen we nu weer meemaken.

Nou het bleek dus een klus in het centrum te zijn waar wij de enige beveiligers waren van buitenaf.....voor de rest waren er nog vier mannen van hun zelf.
Onze taak was om twee aan twee de boel in de gaten te houden.............nou prima toch.
Ook dit was wel weer een goed klusje om te doen, ik heb me in iedergeval wel weer vermaakt.
Op naar het volgende super geweldige klusje dan maar weer, want ik kan jullie verklappen dat het erg gezellig is met zulke leuke mensen om me heen.
Ik heb nog lang niet alle collega's meegemaakt van RJ, want telkens met een klus kom ik weer onbekende gezichten tegen, maar tot nu toe vond ik ze allemaal  wel top :-))

Tot de volgende belevenis maar weer

Geen opmerkingen: