woensdag 18 juli 2012

Het is bijna zover

Ja,ja, dan is het toch bijna zover......het is nu woensdagnacht bijna half 2 en eigenlijk hoor ik nu in mijn bedje te liggen, maar ik denk dat ik de slaap nog niet vatten kan, want morgen begint het dan............

 "De Zwarte Cross", waar wij  als de veiligste bende van Enschede allemaal naar uitkijken.
Ik heb nog niemand horen zeggen, dat ze er geen zin aan hebben..... zal mij benieuwen.
Voor mij wordt dit het eerste jaar Zwarte Cross :-) en ook al weet ik niet wat me te wachten staat, toch heb ik er onwijs veel zin in.....

Gelukkig hoef ik er op de eerste dag pas om kwart voor twee te zijn, dus lekker relaxt op tijd er heen  om me te oriĆ«nteren, voor de andere twee dagen, hoe ik moet rijden en waar ik me moet melden.
Want vrijdag moet ik al om 06:30 op mijn post staan. https://www.facebook.com/#!/zwartecross
Hier een link van de zwarte cross facebook pagina, om een indruk te krijgen van wat mij te wachten staat.


Waar ben ik nu te vinden te eerst komende drie dagen ????
Donderdag zal ik de boel veilig verklaren op de centrale weide van de camping "het Walhalla"
Vrijdag en zaterdag hebben ze mijn veilige en gezellige dienst nodig op het http://www.zwartecross.nl/pagina/nl/75/61/rennerskwartier.html
Hier zal ik erop toezien dat alle deelnemers van de cross ook netjes gedoucht zijn alvorens ze op hun motoren stappen hahahaha

Het Zwarte Cross Festival is een feest met muziek, motorcross, stunts, humor, theater en spektakel. Kenmerkend is de typische Achterhoekse gezelligheid en gastvrijheid waarbij jong en oud samen feest viert. Op de vijftiende editie van de Zwarte Cross in 2011 kwamen 152.500 bezoekers, 20.000 daarvan op de camping. De formule van de Zwarte Cross is wereldwijd uniek en is te omschrijven als: feest, verdraagzaamheid, originaliteit, humor, muziek, sport en stunts.

Nou dit beloofd een gezellige boel te worden en ik zal zondag ff proberen een verslag van drie doldwaze dagen te verwoorden.
Tot die tijd zou ik zeggen...........KOM GEZELLIG LANGS OP HET GEZELLIGSTE EVENEMENT VAN DE ACHTERHOEK

Geen opmerkingen: