maandag 23 juli 2012

En zo is het alweer voorbij ;-((

Nou, het weekend was TOP

Donderdag 19 juli  moest ik me om kwart over 1 melden om vervolgens om kwart voor twee op mijn post te staan..................Walhalla nooduitgang naast de Tiroler hut.
Vanaf mijn post zag ik dus dit



Het was een beetje een droepie dag en het regende dan ook met enige regelmaat best flink.
Gelukkig mochten we een paraplu meenemen en daar heb ik dan ook dankbaar gebruik van gemaakt.
De eerste dag was nog erg rustig, weinig te doen maar wel leuk gehad.
Om 20 uur zat mijn dienst erop en na het afmelden was ik op zoek naar Conny die me sms te omdat ze geen sigaretten meer had........... nou dat had nog wat voeten in de aarde, het is me dus niet gelukt om aan sigaretten te komen, wel heb ik er eentje kunnen bemachtigen.........maar dit even terzijde, ik kon haar dus niet vinden, totdat ik de camping coördinator Martijn tegen kwam, die net de koffie ronde deed, van hem mocht ik plaats nemen in de buggy om vervolgens eerst alle posten te voorzien van koffie en toen dus op weg naar Conny , Martijn heeft me ook trouwens weer netjes bij de RJ post afgezet. :-))

Dag 2, vrijdag 20 juli om 6 uur in de ochtend melden, om half 7 stond ik op mijn post Badhuis op het Rennerskwartier.

Deze post mocht ik dus twee dagen bekleden, wat echt een super post was.
Ik heb me hier kostelijk vermaakt en de mensen op deze camping waren dan ook super gezellig.
Natuurlijk moest ik zo nu dan vervelende dronkaards terecht wijzen, maar over het algemeen waren ze goed te handhaven.

Ik heb heerlijk kunnen genieten van al het moois wat hier langs kwam......ik bedoel dus hiermee de voertuigen die meededen aan de cross.



Hahahaha bij deze drie foto's hoort een leuk verhaal.......deze beste man had zijn tentje dus mooi bovenop deze container gestald hahaahah niet wetende dat de container de volgende ochtend eraf moest, dus toen ze de container wilden aftakelen, sprong hij dus geschrokken het tentje uit en ging zich zo snel mogelijk aankleden hahaahah wat was hij geschrokken en dat gebeurde precies voor onze neus, wat hebben we gelachen.

Verder kwamen voor onze neus dus alle deelnemers langs die hun voertuig moesten laten keuren.
Van enkele heb ik dus een foto kunnen maken.







Ook had ik vanaf mijn positie een super uitzicht op de schans die over het hoofdpodium ging, waar de megastunt werd uitgevoerd.

Ik heb hem twee keer zien springen.........

Deze tweede dag van de zwarte cross was een lange dienst van 11 en een half uur, maar hij was de moeite waard, ik heb me zeer prima vermaakt.

Dag 3 zaterdag 21 juli moest ik me om 17 uur 30 melden om vervolgens mijn collega om 18 uur af te lossen, en wat denk je............ja weer op het Rennerskwartier, zelfde post........geweldig!!!!!!!

Deze keer had ik dus de avond en gedeelde nacht, tot 2 uur.
Nu was het iets rustiger, maar heb me wederom kostelijk vermaakt met de jongelui die het badhuis schoon moesten houden.

Na de zaterdag was dus mijn avontuur op de cross voorbij..........
Ik moet zeggen dat ik me geen moment verveeld heb en doe het volgend jaar zo weer, mits ik weer zo'n geweldige gezellige post heb...........ze mogen me wel 5 dagen op het Rennerskwartier neerzetten.

Hoewel we op een vaste post een klapstoel mee mochten nemen heb ik bijna niet gezeten, waardoor mijn voeten me dus letterlijk de oorlog verklaard hebben.
Ze wilden me thuis niet meer dragen, en terecht natuurlijk............dus ben ik zondag naar mijn moeder gestrompeld (ze kan heerlijk masseren) en heb mijn voetjes ( ze deed meteen maar even benen, kont, rug en schouders erbij) heerlijk laten masseren................dus mijn voetjes hebben de strijdbijl weer begraven en zijn weer blij, en ik ook :-))

Op naar de zwarte cross 2013 :-))





Geen opmerkingen: