zondag 8 juli 2012

North sea jazz was super

Gisteren dus op weg naar Rotterdam voor het North Sea Jazz festival

Dit zijn drie nieuwe bij de veilige bende van Enschede...........waaronder hier op de voorgrond mijn zus.
We gingen dus met 47 bendeleden op pad........12 uur vertrek Enschede en half 1 vertrek vanuit Almelo.
Tot een uur of half 8 moest ik erop toezien dat de mensen niet met glaswerk naar binnen gingen.
Daarna tot einde festival heb ik beneden in de bunker gezeten en heb er op toegezien dat er geen vreemd volk bij de crewleden konden komen.......op zich een saaie positie, maar de privilege van koffie en een lekker stoel op heerlijk te zitten.

Ach, het is mij om het even welke positie in moet bekleden......mijn motto is ook: Als ik dit werk niet had gedaan, was ik hier ook niet aanwezig geweest en had ik niet de sfeer kunnen proeven die ik,  welke positie ik ook bekleed, ook niet had meegemaakt.
Het zou uiteraard wel eens super zijn om de echt mooie positie eens te mogen bekleden......maar ik blijf er nog steeds bij......ik heb een super baan met erg gezellige collega's om me heen.

Vooral de terugreis was gisteren om te gieren en te brullen............wat hebben we gelachen.
Zo zie je maar weer, dat wij, : " de VEILIGSTE bende van Enschede" heel serieus te werk kunnen gaan, maar evengoed een leuke, gezellige, gestoorde bende zijn hahaahahaha

Eindelijk was ik rond kwart voor 6 in de ochtend thuis en rolde ik om 6 uur, terwijl de vogeltjes alweer fladderden en de wandelaars van de Barchemse vierdaagse weer op pad gingen, mijn heerlijke bedje in.

Echt, ik heb me weer kostelijk vermaakt :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke blogs..;-)

Gr Robert P